loading...
سرگرمی مفید برای همه
تبلیغات

سایت sargarmihayesalem در قبال تبلیغات روی سایت هیچ مسئولیتی ندارد

admin بازدید : 219 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن 

   افزایش انرژی بدن 
شما در بسیاری از مواقع بدون اینکه کاری انجام داده باشید احساس خستگی می کنید، علت این خستگی ممکن است کمبود آب بدن باشد. آب باعث انتقال اکسیژن و سایر مواد غذایی به سلول های بدن می شود و کمبود آن باعث اختلال در رسیدن این مواد به سلول ها می شود. اگر بدن شما به اندازه کافی پر آب باشد، قلب شما نیز مجبور نیست برای رساندن خون به نقاط مختلف بدن، با شدت بیشتری کار کند.


حفظ تناسب اندام

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، بدانید که آب باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و باعث می شود احساس سیر بودن به شما دست دهد. بنابراین سعی کنید به جای نوشیدن نوشیدنی های پر کالری، آب بنوشید. همچنین چنانچه شما یک لیوان آب یخ بنوشید بدن شما بایستی این آب را گرم کند، در نتیجه مقداری از این گرمای مورد نیاز را از سوزاندن چربی ها به دست می آورد .


 کاهش استرس

۸۵ درصد بافت مغز را آب تشکیل می دهد. به هنگام تشنگی، بدن و مغز، برای انجام فعالیت های خود با فشار و استرس مواجه می شوند. برای کاهش سطح استرس، همیشه به هنگام کار یک لیوان آب بر روی میز خود داشته باشید و یا به هنگام ورزش، یک بطری آب به همراه داشته باشید تا با استرس کمتری به فعالیت بپردازید.

جلوگیری از گرفتگی عضلات

نوشیدن آب باعث می شود که عضلات کمتر دچار گرفتگی شوند و اکسیژن رسانی کافی و پاک سازی سموم از آنها راحت تر انجام شود. همچنین آب بعنوان یک روان کننده در مفصل ها عمل می کند. هنگامی که بدن شما آب کافی داشته باشد، می توانید با قدرت بیشتر و با مدت زمان بیشتری کارهای بدنی را انجام دهید.

 تغذیه پوست

خطوط ریز و شیارهای پوست به هنگام کمبود آب، بیشتر و عمیق تر می شوند. نوشیدن آب باعث چاق تر شدن سلول های پوستی و کاهش چین و چروک و جوان کردن پوست می شود. همچنین آب باعث بهبود بخشیدن به جریان خون در پوست می شود و پوست را از وجود ناخالصی ها پاک می کند و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می کند.

 بهبود کارکرد دستگاه گوارش

آب نیز همانند فیبرها باعث بهبود کارکرد دستگاه گوارش می شود. آب باعث تسهیل حرکت محتویات دستگاه گوارش در طول مسیر آن می شود. همچنین جذب بعضی از مواد معدنی از دستگاه گوارش با کمک مولکول های آب انجام پذیر است.

کاهش خطر ابتلا به سنگ های کلیه و مثانه

با کاهش نوشیدن آب، خطر ابتلا به سنگ های مجرای ادراری افزایش می یابد. آب باعث رقیق کردن نمک ها و مواد معدنی موجود در ادرار می شود و مانع از تشکیل کریستال های سنگ های مجرای ادراری می شود. سنگ های کلیه و مثانه در ادرار رقیق نمی توانند شکل بگیرند، بنابراین خطر ابتلا به این عارضه های دردناک کاهش می یابد.

زمان های صحیح آب خوردن

با زمانبندی صحیح آب خوردن اثر آن را در بدن خود بالا ببرید

pasinic.vcp.ir

دو لیوان آب (بعد از بیداری) کمک می کند به فعال کردن ارگان های داخلی

یک لیوان آب (30 دقیقه قبل از غذا) کمک می کند به هضم راحت غذا

یک لیوان آب (قبل از گرفتن حمام) کمک می کند به کاهش فشار خون

یک لیوان آب (قبل از خواب) به منظور جلوگیری از سکته مغزی یا حمله قلبی

admin بازدید : 126 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

   
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

     
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

   
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

   
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

   
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

   
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

   
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x460px.
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net


admin بازدید : 254 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال الغرافه قطر گفت : سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد . 

 فرهاد مجیدی قبل از دیدار بازی تیمهای الغرافه قطر و الهلال عربستان در ریاض و در جمع خبرنگاران عربستانی درباره ادامه همکاری و پیشنهاد جدید الغرافه  گفت : هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دین به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد . 

 مجیدی در این مصاحبه از الهلال به دلیل آبی پوش بودن آن و سامی جابر (بازیکن سابق و مدیرتیم کنونی الهلال ) بعنوان تیم و بازیکن دوست داشتنی عربستان یاد کرده بود که هواداران الهلال در جریان دیدار این تیم با الغرافه قطر ، فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار دادند.

 

با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کنم 

admin بازدید : 114 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (2)


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای فاز اول شبکه ملی اطلاعات تا پایان نیمه اول امسال خبر داد و گفت: فاز دوم این شبکه که با آن تمام میزبانی‌های سایت‌ها به داخل کشور منتقل می‌شود تا پایان سال ۹۲ اتفاق می‌افتد.

به گزارش مهر، رضا تقی پور امروز در دومین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات که همزمان با روز جهانی ارتباطات در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد با اشاره به گردش مالی فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: گردش مالی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ظرف دو سال گذشته از ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۸۸ به ۱۵ هزار میلیارد تومان در سال ۹۰ رسیده که این آمار نشان از رشد دو برابری گردش مالی حوزه فناوری اطلاعات طی دو سال اخیر دارد.

وی با بیان اینکه رشد شتابان این بخش برای تمامی شرکت‌های داخلی و متخصصان این حوزه فراهم شده است به تکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات تا پایان برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و گفت:‌ طراحی شبکه ملی به سرعت پیش رفته و قرار است این شبکه در سه فاز اجرایی شود.

تقی پور با اشاره به فازهای اجرایی شبکه ملی اینترنت گفت: فاز اول این شبکه تا پایان نیمه اول امسال به پایان می‌رسد که شامل تفکیک شبکه‌های اینترنت و اینترانت خواهد بود و فاز دوم این شبکه نیز که تمامی میزبانی‌های سایت‌های اینترنتی را به داخل کشور منتقل می‌کنند تا پایان سال ۹۲ به اتمام می رسد.

به گفته وزیر ارتباطات در فاز سوم و پایانی شبکه ملی اطلاعات، مدیریت بومی شبکه اینترنت در داخل کشور انجام می‌شود تا به صورت تمام و کمال کشورمان از ورود نرم افزارهای خارجی بی‌نیاز شود.

وی با اشاره به نمایشگاه جانبی جشنواره فاوا خاطرنشان کرد: در راستای این جشنواره چند پروژه اساسی از جمله پروژه سیستم عامل ملی و جویش‌گر ملی رونمایی خواهد شد که این امر گواه از استقلال کشور در عرصه فناوری اطلاعات دارد و نتیجه تلاش بخش خصوصی است که اگر با این شتاب پیش رویم کار برای شرکت‌های داخلی این حوزه فراهم خواهد شد و قشر متخصص نیز در تولید داخلی نقش موثری ایفا خواهد کرد.

www.iranvij.ir

admin بازدید : 138 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


بهترین تبلتی را که در سال ۲۰۱۲ می‌توان خرید کدام است؟

اگر کارهایی هست که آیپد جدید شرکت اپل(iPad 3) از عهده انجام آنها بر نمی‌آید و شما درصدد جایگزینی آن با یک تبلت اندرویدی هستید، شاید این مطلب بتواند کمک خوبی برایتان باشد؛ در حالی که تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید ۳‌هانی کامب از بازار فروش و بهینه‌سازی‌های متعدد برخوردار است و رایانه‌های لوحه‌ای که بر بستر اندروید ۴ می‌تازند نیز راه خود را به سوی بازار مصرف باز کرده‌اند، زمان مناسبی است که شما یکی از این تبلت‌های نیرو گرفته از گوگل را برای خود بخرید، یک‌سری نرم‌افزارهای کاربردی (apps) اندرویدی را دانلود و روی آنها نصب کنید و از شر نت بوک (netbook)یا لپ‌تاپ قدیمی‌سنگین و دست و پاگیرتان راحت شوید. پس اگر فکر تهیه یک رایانه لوحه‌ای، بویژه نوع اندرویدی آن را در سردارید، مدل‌هایی که در زیر معرفی کرده‌ایم، بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید یکی از آنها را برای خود خریداری کنید.

Asus Eee Pad Transformer Prime 

ایپد ترنسفورمر پرایم ایسوس یک تبلت/ لپ تاپ ترکیبی (hybrid) بی‌رقیب است که با برخورداری از ترکیب اندروید بستنی حصیری که به بهترین رایانه لوحه‌ای موجود در جهان افزوده شده، قوی‌تر از همیشه در بازار ظاهر شده است.

مزایا: پردازنده ۴ هسته‌ای (Quadcore)، صفحه نمایش درخشان با وضوحی بی‌نظیر، خوش دست، دارای پایانه گسترش ـ صفحه کلیدی (dock) که از یک باتری اضافی نیرو می‌گیرد.

معایب: سنگین‌تر از تبلت‌های معمولی بوده و از شارژ از طریق USB بی‌بهره است.

قیمت جهانی: ۴۹۹ یورو

Samsung Galaxy Tab 10,1 

گالاکسی تب ۱۰/۱سامسونگ با این که هنوز موفق نشده آیپد را شکست دهد ، اما هنوز هم می‌توان آن را بهترین رایانه لوحه‌ای اندرویدی نامید. این تبلت خوشبختانه نرم‌افزار فلش (Flash) را نیز مورد پشتیبانی قرار می‌دهد.

مزایا: ظاهری عالی، بسیار سبک، پردازنده‌ای توانمند که عملکرد و اجرای بازی (gaming) روان و سریع را ممکن می‌سازد، صفحه نمایش HD بی‌همتا.

معایب: برنامه‌های کاربردی بهینه‌سازی شده برای رایانه‌های لوحه‌ای را کم دارد و سامسونگ زیادی درباره آن داد سخن سر داده است.

قیمت جهانی: ۳۹۹ یورو برای مدل ۱۶ گیگابایتی

ASUS Transformer 

ترنسفورمر ایسوس یک رایانه لوحه‌ای اندرویدی بسیار خــوب است که صفحه کلید ـ پایانه گسترشی (۵۵ یورویی) عالی نیز دارد.

مزایا: صفحه نمایش عالی، باتری خوب و کمی‌ارزان تر از بقیه.

معایب: تنها اتصال‌پذیری (connectivity) وای فای (Wi-Fi) دارد، از طریق USB شارژ نمی‌شود و از برنامه‌های کاربردی بهینه سازی شده کمی‌بهره می‌برد.

قیمت جهانی: ۳۴۵ یورو

Sony Tablet P 

تبلت سونی سری P قیمت خیلی گران دارد که البته این موضوع به دلیل کوچکی و قابل حمل بودن زیاد آن قابل توجیه است.

مزایا: رایانه لوحه‌ای به معنای واقعی کلمه قابل حمل با طراحی ۲ کفه‌ای صدفی.

معایب: قیمتش گران بوده و از دوام شارژ باتری خوبی برخوردار نیست.

قیمت: ۴۹۹ یورو

 

Motorola Xoom 

تبلت زوم موتورولا اولین رایانه لوحه‌ای است که به سیستم عامل اندروید‌ هانی کامب مجهز شده اما کیفیت پایین صفحه نمایشش از ارزش آن کاسته است.

مزایا: دارای ساختاری باکیفیت ، قوی و سریع است و دوربین بی‌نظیری دارد.

معایب: کیفیت صفحه نمایش آن از همه رقبایش ضعیف‌تر است.

قیمت جهانی: ۳۰۶ یورو

 

Sony Tablet S 

سری S تبلت‌های سونی همانند آیپد از نوآوری و قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار نیست، اما مزیت‌هایی عالی برای ارائه دارد.

مزایا: طراحی بی‌رقیب با گوشه‌های گرد، عالی برای تایپ کردن، صفحه نمایش واقعا درخشان و واضح و برخورداری از یک‌سری بازی‌های PSOne .

معایب: باتری خیلی معمولی دارد و بازی‌های PSOne با صفحه نمایش لمسی (touchscreen) آن جور در نمی‌آید.

قیمت جهانی: ۱۶ گیگابایتی ۳۴۹ یورو، ۳۲ گیگابایتی ۴۲۹ یورو و ۱۶ گیگابایتی با ۳G 449 یورو

 

Viewsonic Viewpad 7X 

تبلت ۷ اینچی ویوپد ویو سونیک به صورت اعجاب‌آوری قدرتمند بوده و از آن جالب‌تر این که قابل و حمل و ارزان است.

مزایا: جمع و جور، این لوحه ۷ اینچی پردازنده ۲ هسته‌ای Nvidia Tegra 2 را به عنوان قلب تپنده در سینه دارد و اجرای بازی عالی را ارائه می‌کند.

معایب: صفحات وب زیادی را نمی‌توانید روی آن باز و شخصی‌سازی (customised) کنید.

قیمت جهانی: ۱۸۲ یورو

 

Asus Eee Slider 

ای اسلایدر ایسوس برای کار در دفتر ساخته شده، اما به هیچ وجه کسل کننده نیست ؛ زیرا بخوبی از عهده بازی‌ها و فیلم‌های HD برمی‌آید.

مزایا: یک تبلت کشویی با صفحه کلید QWERTY ، همچنین نرم‌افزار Polaris و Office on the go را از پیش نصب شده روی آن، پردازنده تگرا ۲ انویدیا.

معایب: وزن نسبتا سنگین یک کیلوگرمی‌‌دارد.

قیمت جهانی: ۴۷۵ یورو

 

Motorola Xoom 2 

زوم ۲ موتورولا در همه زمینه‌ها رقیب بسیار قدرتمندی برای آیپد جدید است.

مزایا: شاهکاری واقعی از نظر زیبایی شناسی،دارای وزن سبک و به روز کردن وب آن عالی است.

معایب: کمبود ICS اندروید در آن، چرخش تصویر صفحه نمایش کندی داشته و مشکلاتی از نظر درگاه صوتی دارد.

قیمت جهانی: مدل ۱۰ اینچی ۳۸۰ یورو، ۳۳۰ یوریی برای نگارش Compact Media

 

Samsung galaxy Tab 8,9 

گالاکسی تب، گالاکسی تب ۱۰/۱ اینچی و ۸/۹ اینچی همگی به باریکی باور نکردنی باریک بوده و صفحه نمایش همه آنها بخوبی گالاکسی تب ۱۰/۱ اینچی است که در بدنه‌ای کوچک‌تر جای گرفته است.

مزایا: دارای پردازنده ۲ هسته‌ای (dual-core) یک گیگاهرتزی، یک گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره داده ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی با زمان دوام شارژ باتری نمایش ویدئوی ۱۰ ساعته است و امکان تماس تلفنی ویدئویی (video calling) با دوربیـن رویی ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۳ مگاپیکسلی پشتی آن با فلاش LED از قابلیت‌های عکس و ویدئویی خوبی برخوردار است.

قیمت جهانی: ۱۶ گیگابایتی ۳۶۰ یورو و ۳۲ گیگابایتی ۴۵۰ یورو

www.iranvij.ir

admin بازدید : 111 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تصاویری که در ادامه خواهید دید زیبا ترین تصاویری هستند که توسط تلسکوپ فضایی هابل تا کنون گرفته شده اند.

تلسکوپ فضایی هابل :  تلسکوپی است که در آوریل سال ۱۹۹۰ میلادی به فضا فرستاده شد. هابل در طول این سال‌ها با نمایان کردن جلوه‌های شگفت‌انگیزی از عالم، به سؤالات بسیاری پاسخ گفته‌است.

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 

پاسینیک

 



پاسینیک

تعداد صفحات : 8

درباره ما
به وب سایت سرگرمی های مفید خوش آمدید این وبلاگ در نظر دارد با فراهم کردن فضای سالم در اینترنت و کم رنگ کردن فعالیت های شیطانی سایت های بد اینترنتی مفید به شما عرضه کند با تشکر از شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تبلیغات


    http://www.salavaty.com
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 7,788
  • بازدید کلی : 119,588