loading...
سرگرمی مفید برای همه
تبلیغات

سایت sargarmihayesalem در قبال تبلیغات روی سایت هیچ مسئولیتی ندارد

admin بازدید : 210 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (2)

نحوه پاک‏سازی هد دائمی پرينتر

Kasra می‌نویسد:

ممکن است شما نیز به همانند بسیاری از کاربران دیگر یک پرینتر برای کامپیوتر شخصی تان داشته باشید. این امکان وجود دارد که در چاپگر شما کارتریج جوهر و هد چاپگر از هم جدا می‌باشند. این نوع چاپگرها که بیشتر در محصولات اپسون به چشم میخورد. هد چاپگر بسیار کثیف است و در چاپ خطوط اضافی ایجاد می‌کند، در نتیجه نیاز به پاک سازی دارد.این هدها را نباید از هم جدا کرد چرا که به صورت میلیمتری و دقیق باید جایگذاری شوند. اما با هر تفسیری به هر حال این هدها هم کثیف شده و یا جوهر خشک شده بر روی آنها قرار می‌گیرد. نگران نباشید چرا که با استفاده از این ترفند اینگونه هدها هم به سادگی پاک میشوند.


نقطه ابتدایی هر چاپگری حالت خاموشی آن است. در این حالت هد سفت شده و در یک جا قرار دارد. برای اینکه بتوانید آن را تکان دهید باید، هد را از حالت قفل شده خارج کنید. برای این کار چاپگر را روشن کرده و به محض حرکت هد، سیم برق چاپگر را از پریز برق بیرون بکشید. اکنون قابل حرکت است.
دستمال خیسی را (ترفندستان) زیر سری چاپگر بکشید. با یک دست محگم نگه دارید و با دست دیگر سری را به آرامی به جلو و عقب حرکت دهید. سپس مکانی را که در در حالت خاموش، هد در آن قرار می‌گیرد را هم پاک کنید. چرا که در آنجا هم بیشتر اوقات گرد و خاک و یا جوهر خشک شده قرار می‌گیرد. هنگامی که کار پاکسازی تمام شد، دوباره سیستم را به برق وصل کنید.
هد چاپگر به مکان اول باز می‌گردد. پس از این پاکسازی، چاپگر شما دوباره بدون هیچ خط اضافی کار خواهد کرد.


نحوه پاک‌سازی هد دائمی پرینتر سطح ترفند: پیشرفته
نحوه پاک‌سازی هد دائمی پرینتر در صورت داشتن سوال و یا مشکل پیرامون این ترفند، میتوانید آن را در انجمنهای تخصصی ترفندستان مطرح کنید.
نحوه پاک‌سازی هد دائمی پرینتر منبع ترفند: وب سایت ترفندستان، وب سایت PCWorldIran

admin بازدید : 175 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (2)

غذای روز و شب های امتحان

امتحانات و تغذیه

مصرف مواد غذایی پروتئینی در دوران امتحان موجب عملکرد بهتر مغز می ‌شود. احمد رضا درستی مطلق، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، گفت: مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین در طول روز و وعده‌ های ناهار و شام موجب عملکرد بهتر مغز می‌ شود.

 

مصرف آب و مایعات فراوان در طول روز نیز موجب شادابی و افزایش قدرت یادگیری می ‌شود.

 

در هنگام مطالعه و درس خواندن، اغلب دانش ‌آموزان احساس گرسنگی و خستگی دارند و مصرف میان وعده ها برای کارایی بهتر مغز، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

پیشنهاد می ‌شود که دانش ‌آموزان در دوران امتحان در طول روز هر 2 ساعت میان‌ وعده مصرف کنند که می ‌تواند مغز پسته، فندق، بادام، گردو، کشمش، بادام زمینی، چند عدد بیسکویت، شیر یا میوه و آب میوه، کمی‌ نان و پنیر کم چرب باشد.

امتحانات و تغذیه

بسیاری از دانش ‌آموزان روزهای پیش از امتحان را تا حد امکان به مطالعه می ‌پردازند و تصور می ‌کنند که غذا و استراحت مانع مطالعه می ‌شود، در صورتی که با تغذیه ی صحیح می ‌تواند بازده فکری را افزایش دهد.

 

بهتر است در زمان کار یا مطالعه، غذا مصرف نشود و برای این کار زمان خاصی را در نظر بگیرید تا با آرامش بیشتری غذا مصرف شود.

 

غذاهای نشاسته ‌ای مانند ماکارونی، برنج و نان به دلیل تأثیر در کیفیت خواب، در شب امتحان مفید است.

 

در روز امتحان نیز نیم ساعت قبل از شروع امتحان یک ماده قندی مصرف شود.

 

اگر می خواهید با پزشکان سایت مشورت کنید، اینجا را کلیک کنید.

برای شرکت در بحث های انجمن سایت مرتبط با بهداشت و سلامت، اینجا را کلیک کنید.

اگر می خواهید با کارشناسان تغذیه ی سایت درباره رژیم های غذایی مشورت کنید، اینجا را کلیک کنید.

http://www.tebyan.net

admin بازدید : 193 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)
| انیمیشن ( کله گنده : دکمه رستاخیز ) به صورت دوبله فارسی | | دوبله اختصاصی تیم دوبلاژ میهن دانلود | ژانر : انیمیشن ، کمدی سال انتشار :2011 ستارگان: Will Ferrell ، David Cross کیفیت : h.264 mkv کارگردان: Simon J. Smith مقدمه: Megamind: Button of Dooms یک فیلم کوتاه انیمیشنی 2011 می باشد که بر روی DVD / Blu-ray همراه با انیمیشن اصلی آن یعنی "Megamind" در تاریخ 25 فوریه 2011 با هنرنمایی ویل فرل و دیوید کراس منتشر شد. همچنین این انیمیشن در برترین برنامه تلویزیونی Nickelodeon پخش شد. داستان: داستان این انیمیشن کوتاه در مورد یک غول آهنی می باشد که توسط دکمه ای مرموز به آن ربات جان بخشیده می شود. شخصیت های اصلی داستان Megamind و منیون دیگر کارهای شیطانی نمی کنند و در حوالی داستان مجبور به مامورتی دشوار، یعنی نابود کردن MMM که همان غول آهنی می باشد، می شوند. دوبله از رسانه مدير دوبلاژ: مجتبي ايزدي مترجم: مرتضی ملک مکان لینک های دانلود http://rapidshare.com/files/274958105/Megamind.The.Button.Of.Doom.Persian.2011.HD._www.MihanDownload.com_.rar منبع:وب سایت میهن دانلود
admin بازدید : 190 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

داستان این عنوان در قرن های آینده اتفاق می افتد. جایی که انسان ها به فضا رفته اند و اینترنت که در آن زمان به Eden معروف است، منبع دانش انسان ها به حساب می آید. در Eden پروژه ای به نام لومی (Lumi) قرار دارد که خاطرات اولین کودک دختر متولد شده در فضا را در خود جای داده است. اما لومی تحت حمله ویروس ها قرار گرفته و خطر جدی ای او را تحدید می کند. اینجاست که بازی، شما را برای از بین بردن ویروس ها و نجات لومی و Eden فرا می خواند. همان طور که مشخص شد، داستان بازی بسیار ساده است. اما همین سادگی تمام چیزی که بازی قصد بیان آن را دارد به خوبی بازگو می کند. بازی Child of Eden از عنوان هایی است که فضایی جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. از زمان معرفی این عنوان، کاملاً مشخص بود که در نهایت بازیکنان با یک عنوان کاملا منحصر به فرد در این نسل روبرو خواهند شد. این عنوان دارای سبکی است که خیلی از سازندگان و ناشران به سراغ آن نمی روند. شاید دلیل آن عدم استقبال بازیکنان از این سبک ها بوده است. اما Child of Eden آمده تا بازیکنان را با حال و هوایی تازه و هیجانی خاص مواجه کند.

 

child of eden ps3 cover small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

 

 

از مهمترین دلایلی که باعث شده این عنوان بسیار خاص و منحصر به فرد باشد، گرافیک زیبا و سبک هنری خاصی است که این بازی پیش روی بازیکنان قرار می دهد. تا کنون دنیای دیجیتالی بیشتر در فیلم های مانند Matrix به نمایش درآمده بود، اما در این بازی شما با شکل و شمایلی تازه از یک دنیای دیجیتالی مواجه می شوید. شما در سیستم Eden قرار می گیرد که بسیار زیبا و شگفت انگیز است. محیط های پهناور و بدون محدودیت بازی باعث شده که شما در بازی کاملاً احساس آزادی کنید. طراحی چیزهایی که در محیط بازی مشاهده می کنید، کاملاً منحصر به فرد است. طراحی هنری و رنگ بندی های زیبا در دنیای دیجیتالی Child of Eden حرف اول را می زنند. این بازی سبک جدیدی را در خودش قرار داده که توصیف آن سخت است، اما واقعاً زیباست. در این بازی، اجسام رنگی و نورانی مختلف حرف اول را می زنند. همه چیز در این عنوان از نورهای مختلف تشکیل شده و همین موضوع فضای بازی را بی مثال کرده است.

 

در این عنوان موسیقی حرف اول را می زند. موسیقی المانی است که به این عنوان و دنیای دیجیتالی آن، زندگی بخشیده است. موسیقی عاملی است که شما را به ادامه بازی تشویق می کند. هماهنگی موسیقی ها و تصویر هایی که در بازی به نمایش در می آیند، همه را جادو می کنند. در برخی لحظه های بازی، فقط می خواهید به محیط نگاه کنید و به موسیقی زیبای آن گوش فرا دهید. موسیقی های بازی دارای ریتم تند و سریعی هستند، اما بسیار زیبا و هنرمندانه ساخته شده اند. یکی از شاهکارهای این قسمت، این است که افکت های صوتی بازی که از برخورد تیرهای شما به ویروس ها و اهداف مشخص شده در بازی شنیده می شوند، خود به قسمتی از موسیقی تبدیل می شوند. این موضوع باعث شده که نه تنها این افکت ها موسیقی و فضای بازی را خراب نکنند، بلکه به آن ها زیبایی و هیجان بییشتری بدهند.

 

این عنوان از جمله بازی هایی است که می توان آن را با کنترلر Kinect و کنترلرهای استاندارد بازی کرد. بازی با هر کدام از این کنترلرها هم تجربه ای منحصر به فرد را به شما می دهد. این موضوعی است که باعث شده بازی بتواند مخاطب های بیشتری را به سمت خودش جلب کند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که بازی به وسیله Kinect هیجان خاص خودش را دارد که در بازی با کنترلرهای استاندارد نمی توان به آن دست پیدا کرد. این بازی را می توان یک عنوان تیراندازی ریلی در سبک موزیکال نام برد. همان طور که گفته شد، در این بازی خبری از دشمنان گوناگون با سلاح های مختلف نیست. این بازی در یک دنیای دیجیتالی اتفاق می افتد و دشمنان شما را ویروس های مختلفی تشکیل داده اند که قصد دارند Eden را از بین ببرند.

دوربین بازی به صورت خودکار حرکت می کند و این بازیکن است که باید با هدف گیری، ویروس ها و اهداف مختلف را از بین ببرد. کار با کنترل Kinect ساده است. با هر دو دست خود می توانید کارهای مختلفی را در بازی انجام دهید. با دست چپ کنترل سلاحی را در اختیار می گیرید که تیراندازی می کند. با دست راست می توانید اهداف چندگانه انتخاب کنید. پس از اینکه اهداف انتخاب شدند، با عقب و جلو بردن دست چپ می توانید همه آن اهداف را با یک حرکت از بین ببرید. همچنین در برخی موارد، یک نوع سلاح بدست می آورید که به وسیله آن می توانید اهداف بسیار زیادی را در یک لحظه از بین ببرید. برای انجام این کار هم باید هر دو دست را بالا ببرید. البته در ادامه بازی نیز چند حرکت جدید به آن ها اضافه می شوند. مراحل بازی چندان طولانی نیستند، اما از محیط های متنوع و دشمنان مختلفی تشکیل شده اند. پس از به پایان رسیدن هر مرحله، به بازیکنان ستاره های داده می شوند. هر چه قدر که بتوانید در مراحل مختلف ستاره های بیشتری بدست بیاورید، می توانید مراحل بعدی بازی را ادامه دهید.

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: ندارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : ندارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویری از محیط بازی:

child of eden screenshot 01 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3 child of eden screenshot 02 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

child of eden screenshot 03 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3 child of eden screenshot 04 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

child of eden screenshot 05 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3 child of eden screenshot 06 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D: منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

source دانلود بازی Child of Eden برای PS3 توضیحات برای اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت نمودن پارت ها ، با ۲ فایل با پسوند PKG مواجه می شوید. این ۲ فایل را به فلش مموری خود و یا هارد اکسترنال خود منتقل کنید. دقت داشته باشید که این ۲ فایل را در هیچ فولدری کپی نکنید ، یعنی در "Root" فلش و یا هارد اکسترنال شما باشد. حال در منوهای کنسول خود ، به قسمت Install Package Files مراجعه نمایید و ابتدا فایل Child-of-Eden-Installation.pkg را نصب کنید و سپس فایل FIX-3.55cfw را نصب نمایید. روش اجرای بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Child of Eden برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه:لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ فروردین ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Child of Eden برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

 www.downloadha.com

admin بازدید : 301 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود مراسم کامل افتتاحیه جام ملت های اروپا یورو 2012

 

 

دانلود مراسم کامل و صحنه های زیبا و جذاب افتتاحیه در ادامه مطلب

دانلود مراسم کامل افتتاحیه جام ملت های اروپا یورو 2012


سرود ملی لهستان (بازی با یونان)



دانلود

-----------------------------------------------------

گزارش قبل از بازی یونان - لهستان 1




دانلود

2saadat2.rozblog.com

admin بازدید : 169 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

مژده مژده

به زودی بخش آنلاین بازی وب سایت تشکیل می شود منتظر باشید

لبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخند

admin بازدید : 94 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

برای اولین بار در دنیا کاربران دنیای کامپیوتر قادرخواهند بود تا با استفاده از نوت بوک های ASUS رایحه مطبوع خود را درمحیط اطراف کارشان استشمام کنند.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، این سری از نوت بوک ها با برخورداری از چهار رنگ و طرح که شامل یک باغ پر از گل مخصوص خانمها، مشکی خوشبو، طرح شبنم صبحگاهی و طرح اقیانوس آبی که القاء کننده انرژی و نیروبخشی موج های اقیانوس می باشد، قادرهستند تا هر نوع سلیقه و خواسته کاربر را برآورده سازند.

نوت بوک های جدید ASUS سری F6 علاوه بر برخورداری از طراحی خاص خود قادر خواهند بود تا در انجام عملیات کامپیوتری روزانه چه در زمینه کار و چه درزمینه بازی، عملکردی کاملا موثر و کارآمد ازخود نشان دهند.

بدین ترتیب کاربر قادرخواهد بود تا اعمالی نظیر مشاهده عکسهای مورد علاقه، پخش فایل های صوتی، جستجو در محیط اینترنت و وب و یا ویدئو کنفرانس از طریق اینترنت بی سیم و وب کم با رزولوشن بالا را انجام دهند. همچنین سری F6 با برخورداری از امکان اسکنر اثر انگشت از دسترسی افراد غیر مجاز به اطلاعات مهم و محرمانه کاربر جلوگیری به عمل می آورد

منبع:برنا نیوز

admin بازدید : 102 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

مواد اولیه

  • 3 عدد تخم مرغ
  • تعدادی شکلات دکمه ای
  • 50 میلی لیتر عسل یا شربت

دستور پخت

  1. عسل و تخم مرغ و شکلات را مخلوط کنید تا حل شوند.
  2. در یک ماهیتابه ی داغ مقداری کره بریزید و مواد را سرخ کنید.
  3. تخم مرغ ها را به دفعات از کناره های ماهیتابه به وسط آن حرکت دهید.
  4. زمانیکه حدود 70 درصد تخم مرغ ها درست شد، املت را از وسط تا بزنید و سرو نمایید.

chibepazam.ir

admin بازدید : 257 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

آموزش مچاله کردن و ترمیم قوطی

شاید دیده باشید که شعبده بازانی چون دیوید بلین که قوطی مچاله شده را از زباله یا در خیابان از زمین برمیدارند و با حرکات جادویی آن را ترمیم میکنند این بازی در بیشتر سایتها و وبلاگها با قیمت هنگفتی فروخته می شود ولی ما این آموزش به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم .بسیاری از دوستان این بازی را درخواست کردند.

مشخصات:

زمان:۲:۵۴

شعبده باز:ول ولینتینو(ماسک)                                          

حجم:۷ مگابایت


  


لینک دانلود در ادامه مطلب


ط

 

admin بازدید : 110 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

سایت تفریحی البرز پاتوق شعبده بازی دختر ایرانی با حجاب اسلامی! + عکس و گفتگو دختر جوان ایرانی با رعایت حجاب‌اش روی صحنه می‌رود با نمایش‌‌های جالب و تماشایی شعبده‌بازی، جمعیتی را سرشار از هیجان می‌کند. او به گفته تماشاگرانش یک دختر مسلمان ایرانی است که فارغ از خودنمایی ظاهری، با هنرش مردم تماشاگر را به تحسین وادار می‌کند. طیبه رحمتی معروف به سایه شعبده‌باز، نخستین بانوی شعبده‌باز ایرانی است که با وجود تمام مشکلات، برای خود اسم و رسمی تدارک دیده و شهرتی دست و پا کرده است. سایه متولد مردادماه ۶۶ است. او کار هنری‌اش را با تئاتر شروع کرده و اتفاقاً به مدارج بالایی هم رسیده اما بعد‌ها به سمت شعبده‌بازی رفته و امروز جزو معروف‌ترین شعبده‌بازان ایرانی است. خودش می‌گوید: در شهر بجنورد متولد شده‌ام و از همان دوران ابتدایی علاقه‌مند کار تئاتر بودم و بصورت جدی این کار را پیگیری می‌کردم. در ۱۸ سالگی به سبزوار رفتیم و ساکن این شهر شدیم و من هم به شعبده‌بازی علاقه پیدا کردم. دختر شعبده باز ایرانی + عکس چه شد که به شعبده‌بازی روی‌آوردی؟ یک آقایی آمد به شهرمان و نمایش اجرا کرد، از هیجان نمایش خوشم آمد در برنامه دیدنی‌‌ها هم یک شعبده‌باز خارجی نمایشی اجرا می‌کرد که من خیلی دوست داشتم کم‌کم علاقه‌مند شدم، فیلم شعبده‌بازان خارج را هم که دیدم علاقه‌ام بیشتر شد و به شعبده‌بازی پرداختم. در ابتدای کار در جشن مدارس نمایش اجرا می‌کردم ولی رفته‌رفته در تالار‌های شهر خودمان، بعد تهران و جا‌های دیگر در کدام شهر‌‌ها برنامه اجرا کردی؟ در تهران، مشهد، کیش، بجنورد و البته در سبزوار. اجرای شعبده‌بازی به عنوان یک زن طبعاً مشکلاتی را هم به دنبال داشته؟ مشکلات که چه عرض کنم، شاید فراتر. متأسفانه در ایران شعبده‌بازی را به عنوان یک هنر قبول ندارند در حالی که در همه جای دنیا تردستی یک هنر است، تلقی‌‌های غلطی هم وجود دارد و همه اینها باعث می‌شود گاه مشکلاتی را تحمل کنم. عده‌ای فکر می‌کنند شعبده‌بازی یک قدرت شیطانی است در حالی که اصلاً چنین نیست، شعبده‌بازی یک ترفند است به همین دلیل هم هنر لقب گرفته! این تلقی غلط برای شما دردسر‌هایی هم داشته؟ بله، چندین‌بار تهدید شده‌ام، از من شکایت شده و چندین و چند مشکل دیگر دختر شعبده باز ایرانی + عکس حمایت خانواده از تو چگونه است؟ تقریباً حمایتی از جانب پدرم نمی‌بینم، او مخالف فعالیت هنری زن است، شاید هم همین تلقی غلط را او هم داشته باشد. ولی از مادرم بسیار متشکرم که تمام کارهایم را دنبال می‌کند و بزرگ‌ترین مشوقم است. یعنی رابطه شما با پدرتان خوب نیست؟ چرا؟! او پدر من است و همیشه احترامش برایم واجب، رابطه ما خوب است ولی کارم را دوست ندارد. فکر می‌کنی جای پیشرفت داشته باشی؟ حتماً جای پیشرفت دارم. اگر مسئولان نگاه جدی‌تری به هنر ما داشته باشند، شک نکنید استعداد‌‌های بی‌نظیری را شاهد خواهیم بود. متأسفانه این هنر جدی گرفته نمی‌شود. چند سال پیش برای گرفتن مجوز به اداره مسئول شهرمان رفتم، گفتم من شعبده‌باز هستم این مدارکم، این نمایش‌هایم، ولی در جوابم خندیدند. تا وقتی این تفکر هست هر قدر هم که من پیشرفت کنم باز اتفاقی نمی‌افتد. یعنی شما هم می‌توانی مانند عارف غفوری صاحب جایزه مرلین شوی؟ بله، می‌توانم ولی باید شرایطش باشد. ولی این مسابقه بیشتر جنبه شخصی دارد و شما شخصاً باید ثبت‌نام و شرکت‌ کنی؟ این تصمیم را در آینده دارم. فکر می‌کنی بتوانی جایزه را کسب کنی؟ من تلاشم را می‌کنم و امیدوارم موفق شوم. از شعبده‌بازان ایرانی کار کدام یک را بیشتر می‌پسندی؟ قطعاً کار بهروز کریمی را که استاد این کار است و من شخصاً خیلی به او مدیونم. و از خارجی‌ها؟ دیوید کاپرفیلد. کریس آنجل چطور؟ کریس آنجل یکی از بی‌استعداد‌‌ترین شعبده‌بازان دنیاست، تمام کار‌‌های او تصویری است و هر آنچه انجام می‌دهد توسط دستیارانش و به صورت تصویری انجام می‌دهد. او یکی از ضعیف‌‌‌ترین شعبده‌بازان است. شنیدی که ادعا کرده قدرت جادویی دارد؟ او هیچ قدرتی ندارد، هر گاه کار‌‌هایی را که می‌کند به صورت زنده توانست اجرا کند من باور می‌کنم ولی هرگز نمی‌تواند. پس چرا اینقدر موفق است؟ چون اسپانسر‌‌های قوی دارد. چند کمپانی بزرگ پشت او هستند. اگر ما هم در ایران اسپانسر داشته باشیم شک نکنید بهتر از او خواهیم بود. ضمن این که من بزودی چند حلقه ‌سی‌دی منتشر خواهم کرد که در آنها راز کریس آنجل را لو می‌دهم و نشان خواهم داد که او نه تنها صاحب قدرت جادویی نیست بلکه در هنر هم جزو شعبده‌بازان ضعیف دنیاست. درآمد شعبده‌بازی خوب است؟ در ایران نه! چندان در آمدی ندارد. گویا هنر‌‌های دیگری هم داری؟ خطاطی هم می‌کنم و کاتب قرآن هم هستم. کاتب قرآن؟ من کلام الله مجید را دوبار کتابت کرده‌ام و یکی از افتخارات زندگیم این کتابت است

admin بازدید : 103 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

آیا شما هم جز آن دسته از افراد هستید که از اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول کلافه شده اید؟ تا امروز مجبور بودید ناخواسته این تبلیغات را دریافت کنید. و بیش از نصف صندوق ورودی تان را هم اشغال می کرد. در ادامه مطلب میخوانید که چطور باید از دست این اس ام اس ها خلاص بشوید !

 


اس ام اس تبلیغاتی

اس ام اس تبلیغاتی

 

 

به خاطر شکایت مردم از  همراه اول امکان لغو دریافت اس ام اس های تبلیغاتی  همراه اول هم اضافه شد. و می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید.

mobilesky.ir

 

admin بازدید : 109 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)
* دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـــ نه پـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!

* مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟
پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!


* لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده.

* دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه کمرت می خاره ؟
 میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن!!

* دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟
 می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

* به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟
 پـــ نه پـــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره!!!

* رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
 پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

* تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
می گم:پـــ نه پـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن!!!

* رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟
 پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!
admin بازدید : 195 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

ضریب هوشی IQ

در این نوشته از سایت پی سی ایــ افــ قصد معرفی سایتی را داریم که با ورود به آن قادر خواهید بود تا مقدار IQ یا ضریب  هوشی خود را بسنجید، قبل از معرفی آدرس سایت لازم میدانیم کمی در مورد IQ معلومات ارائه کنیم.

IQ گرفته شده از Intelligence Quotient بوده یک نسبت است که از تقسیم سن عقلی بر سن تقویمی ضرب در ۱۰۰ به دست میاید، IQ همان ذکاوت و هوشیاری را گویند. افرادی که ضریب هوشی بالای ۱۳۰ دارند افراد تیز هوش و افرادی که ضریب هوشی بالاتر از ۱۵۰ دارند نابغه اند!

جالب است بدانید که باهوش ترین انسان تاریخ ویلیام جیمز سایدیس امریکایی بود که در سال ۱۸۹۸ میلادی (۱۲۷۷شمسی) به دنیا آمد. او در یک سالگی نوشتن را یاد گرفت و در ۵ سالگی به ۵ زبان رایج دنیا تکلم میکرد و در ۱۱ سالگی استاد دانشگاه هاروارد بود او سر انجام در ۴۶ سالگی در سال ۱۹۴۴ میلادی درگذشت. جالب توجه اینکه ضریب هوشی او ۲۵۰ بوده است.

برای مشاهده لیست اسامی کسانی که ضریب هوشی بسیار بالای دارند و دریافت آدرس سایت برای آزمایش IQ به صورت آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ضریب هوشی برخی از افراد و شخصیت های مشهور:

آلبرت اینشتین: IQ=160

بتهون: IQ=165

فرانکلین: IQ=160

بیل کلینتون: IQ=137

بیل گیتس: IQ=160

پاسکال: IQ=195

بابی فیشر: IQ=187

داروین: IQ=165

چارلز دیکنز: IQ=180

آیزنهاور: IQ=122

هگل: IQ=165

گالیله: IQ=185

گری کاسپارف: IQ=190

جرج بوش پدر: IQ=98

جرج بوش پسر: IQ=125

هانس کریستین اندرسون: IQ=145

جیمز وات: IQ=165

کندی: IQ=119

گوته: IQ=210

کپلرIQ=175

لئوناردو داوینچی: IQ=220

ناپلئون: IQ=145

شارون استون: IQ=154

اسحاق نیوتون: IQ=190

ولتر: IQ=190

 

دقت داشته باشید در صورتی که IQ شما پایین تر از ۶۰ بود هوش بسیار پایین دارید، در صورتی که بین ۶۰ تا ۹۰ هوش پایین دارید، در صورتی که بین ۹۰ تا ۱۱۰ بود هوش معمولی دارید، اگر بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ بود هوش بالا دارید و در صورتی که بالاتر از ۱۳۰ بود هوش فوق العاده بالا دارید و شما نابغه هستید!

نصب داشتن فلش پلیر ضروری است، در صوتی که Flash Player را نصب ندارید از اینجا دریافت کنید.

 

برای ورود به سایت کلیک کنید

 منبع : پی سی ایــ افــ

admin بازدید : 142 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Spongebob’s Frozen Face-Off 2012


 

Spongebob's Frozen Face-Off DVDRip (2012) Mkv


spongebobs frozen face off 2012 cover small دانلود انیمیشن Spongebobs Frozen Face Off 2012

 

نام انیمیشن: Spongebob's Frozen Face-Off – تغییر چهره یخی باب اسفنجی

ژانر: انیمیشن ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم: ۳۸۷ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان این قسمت از سری انیمیشن های باب اسفنجی مربوط به مسابقه ای به سمت قطب جنوب می باشد. با مشارکت تمامی اهالی شهر ، آیا پلانکتون می تواند بالاخره به فرمول دست پیدا کند و فست فود کراستی را راه بیندازد ؟

 

caution دانلود انیمیشن Spongebobs Frozen Face Off 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود انیمیشن Spongebobs Frozen Face Off 2012 دانلود :     Direct Link

www.downloadha.com
admin بازدید : 108 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (1)

به گزارش دیسنا – اولین پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

شرکت
امنیتی ایرانی ( معتبرترین توزیع کننده محصولات آنتی ویروس برای کاربران خانگی ،
شرکتی و سازمانی و مراکز داده ) ابزار پاکسازی تحت شبکه ویروس رایانه های شعله W32.Flamer
را منتشر کرد .

جهت دریافت این ابزار به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://duruntash.mihanblog.com/post/2320

www.farsikadeh.ir/
admin بازدید : 153 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

آیا پس از چند سال کار با اینترنت و بودن در فضای وب فکر می کنید در ابتدایی ترین موضوع، یعنی سرچ گوگل حرفه ای هستید؟ توصیه می‌کنیم حتما این مقاله را بخوانید.

سرچ کردن محتوای مورد نیاز در موتورهای جستجو از ابتدایی ترین کارهایی است که هر کسی که سر و کارش به اینترنت افتاده باشد با آن آشنایی دارد. در میان بزرگ ترین و معروف ترین موتور جستجو، گوگل، سهم زیادی در سرچ روزانه مردم دنیا دارد. تا جایی که “گوگل کردن” به فعل تبدیل شده و معادل سرچ کردن در اینترنت به حساب می آید.
اما به راستی چقدر با ریزه کاری های سرچ کردن آشنایی داریم؟ مثلا خود شما چقدر طول می کشد تا با سرچ به محتوای مورد نظرتان برسید؟ اگر این زمان برای شما طولانی است با دانستن چند نکته کوچک می توانید سرچ خود را بهبود دهید و زودتر به محتوای مورد نظرتان برسید.



۱- در ابتدا لازم است بگوییم که جستجوی گوگل بر مبنای کلمات کلیدی است که وارد می کنید. هر چه این کلمات دقیق تر باشند، موتور گوگل شما را زودتر به محتوای مورد نظرتان می رساند. وقتی عبارت information and communications technology را در تایپ می کنید، گوگل به دنبال صفحاتی می گردد که این سه عبارت در آن وجود داشته باشد. در این حالت ترتیب برای گوگل اهمیتی ندارد.

چیزی که در بین عموم جا افتاده این است که استفاده از کلمات زیاد برای سرچ بد است. این باور درست نیست. چون استفاده از کلمات محدود هم گستره سرچ شما را بسیار بزرگ می کند. به نظر من برای جستجو استفاده از سه تا پنج واژه مناسب است.

اگر می خواهید این عبارت را دقیقا به همین ترتیب جستجو کنید کافی ست آن را در کوتیشن قرار دهید.

information and communications technology”

دقت کنید در گوگل عباراتی که میان کوتیشن قرار می گیرند نباید بیشتر از ده کلمه باشد. گوگل بیشتر از ده کلمه را نمی پذیرد.
نکاتی که در مورد سرچ گوگل نمی‌دانید



2- حالا فرض کنید می خواهید به دنبال صفحاتی بگردید که یا دارای عبارات information باشند یا communication و یا technology. در این حالت از عملگر OR استفاده می کنیم. عملگرهای منطقی در گوگل دقیقا بر همان مبنای ریاضی کار می کنند.

Information OR communications OR technology

همچنین می توانید به جای عبارت OR از ععلامت مخصوص آن | (پایپ نامیده می شود) استفاده کنید.

۳- در جستجوهای گوگل، عبارتی مانند to، a، the و مانند اینها دور ریخته می شود و به حساب نمی آید. اگر می خواهید این عبارت ها حتما در سرچ لحاظ شوند کافیست از علامت + استفاده کنید.

۴- علامت – (منفی) نیز کاربرد جالبی دارد و بسیار کارآمد است. فرض کنید به دنبال محتوایی هستید که دارای عبارت information and communications technology باشد ولی از شرکت apple در آن حرفی زده نشده باشد. برای این کار کافی ست مانند نمونه زیر سرچ کنید.

information and communications technology”‌ – “apple”‌

با این کار، گوگل تمام محتواهایی که عبارت information and communications technology را دارد پیدا می کند و آنهایی که کلمه apple در آنها ذکر شده را فیلتر می کند و سپس نتایج را به شما نشان می دهد.

۵- ترفند دیگری که نیاز دارید، * است. فرض کنید دنبال محتوایی هستید که دقیقا نمی دانید برای سرچ کردن ان باید از چه واژه ای استفاده کنید. کافیست به جای واژه ای که نمی دانید از علامت * استفاده کنید. به مثال زیر توجه کنید.

microsoft * windows

6- اگر بخواهید به دنبال عنوان های یک سایت مشخص بگردید چه می کنید؟ با تایپ کردن عبارت INTITLE در مقابل اسم سایت، عناوین برایتان به نمایش در خواهد آمد. البته این در شرایطی ایت که برای صفحات آن وبسایت اینتایتل تعریف شده باشد.

iranvij :INTITLE

7- فرض کنید می خواهید دوربین دیجیتالی بخرید و محدوده قیمت برای تان اهمیت دارد. چه طور سرچ می کنید؟ برای این منظور کافیست از “…” استفاده کنید. برای مثال:

Camera digital $800…۱۰۰۰

8- اگر به دنبال موضوعی در سایت خاصی هستید، می توانید از عبارت site: در قسمت سرچ بهره ببرید. با این کار گوگل تنها صفحاتی را به عنوان نتیجه نشان تان می دهد که مربوط به سایت ذکر شده باشند.

Site: iranvij.ir

همچنین اگر محقق هستید و به سرچ دقیق احتیاج دارید، می توانید از صفحه جستجوی پیشرفته گوگل تحت عنوان Advanced Search و به آدرس http://www.google.com/advanced_search مراجعه کنید.

قبل از سرچ کردن کمی روی معنای عبارت فکر کنید و بهترین کلید واژه ها برای جستجو را بیابید و استفاده کنید.

 

منبع:ایران ویج

بازنشر:گروه خبری پاسینیک

admin بازدید : 149 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (1)

www.pix4pix.net

عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x744px.
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x452px.
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x390px.
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x391px.
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x559px.
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x399px.
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x423px.
عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x722px.

عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

admin بازدید : 127 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

نسل آینده تلویزیونها می‌توانند صفحات شفافی و بسیار باریکتر از تلویزیونهای کنونی باشد که وقتی آن را خاموش می‌کنید دیوار را از پشت آن مشاهده خواهید کرد.

به گزارش مهر، فناوری تی او ای ایی دی (TOLED) در حال حاضر نیز وجود دارد اما هنوز به قدر کافی پیشرفت نکرده و تولید صفحات نمایشی با این ابعاد هنوز امکان پذیر نشده است.

اما مایکل فریب با همکاری یک خط تولید تلویزیون با استفاده از صفحات نمایشی TOLED تلویزیونی را برای مسابقه طراحی مفهومی iF سال طراحی کرده است.

تکنولوژی صفحات شفاف پیش از این هم وجود داشته اما تولید صفحاتی با این ابعاد تاکنون میسر نشده است. این طراحی مفهومی دارای فناوری است که می توان آن را به صورت عمودی و افقی مورد استفاده قرار داد.

 

نسل آینده تلویزیون ها-www.jazzaab.ir

پیش بینی می شود فناوری TOLED استفاده شده در این تلویزیون ، نسل آینده تلویزیونها باشد

براساس اظهارات فریب، این تلویزیون به عنوان اولین تلویزیون در نوع خود دارای فناوریهای مبتکرانه ای است که LCD های کنونی را به آخرین فناوری نمایشی TOLED تبدیل کرده است. این امر موجب شده تا بتوانند تصاویر متحرک غیر شفاف و تولید رنگ غنی و همچنین کنتراست کامل از سیاه کامل تا سفید کامل داشته باشید.

 

نسل آینده تلویزیون ها-www.jazzaab.ir

صفحه شفاف؛ وقتی تلویزیون خاموش می شود دیوار از پشت آن نمایان است

شرکت "Loewe"  که این طراحی را تولید کرده است در سال 1998 وقتی که هنوز iTune یا یوتیوب وجود نداشت؛ نخستین تلویزیونهایی را تولید کرد که به اینترنت وصل می شدند.

نسل آینده تلویزیون ها-www.jazzaab.ir

طراحی مفهومی این شرکت دارای فناوریهایی است که براساس نیاز مصرف کننده طراحی شده است

نسل آینده تلویزیون ها-www.jazzaab.ir

در این تصویر تلویزیون به حالت عمودی و صفحه قابل چرخش آن به هر طرف مشخص است

براساس گزارش دیلی میل، شرکت "Loewe" در سال 1931 نخستین تلویزیون های عمومی را ارائه داد و پس از آن نخستین دستگاه ضبط صوت را در سال 1950 روانه بازار کرد، نخستین دستگاه ضبط ویدئو در سال 1961 توسط این شرکت وارد بازار شد و نخستین تلویزیون استریو اروپایی در سال 1981 از همین شرکت به بازارهای فروش انتقال یافت.

نسل آینده تلویزیون ها

 

شرکت "Loewe" پیشگام در تولید تلویزیونهای اینترنتی بوده است

دفتر مرکزی شرکت Loewe در آلمان است و 1000 کارمند دارد که 120 نفر از آنها مهندسین و تکنسینهایی هستند که در آزمایشگاه ها و بخشهای رشد و توسعه محصولات کار می کنند.

www.jazzaab.ir
admin بازدید : 252 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (1)

دانلود کرک بازی پرندگان خشمگین نسخه فضایی

 عکس   دانلود کرک بازی پرندگان خشمگین نسخه فضایی

*********

جهت دانلود کرک به ادامه مطلب مراجعه کنید

********

 عکس   دانلود کرک بازی پرندگان خشمگین نسخه فضایی دانلود

 عکس   دانلود کرک بازی پرندگان خشمگین نسخه فضایی حجم فایل : ۱۹۸ کیلو بایت

 عکس   دانلود کرک بازی پرندگان خشمگین نسخه فضایی توضیح : پچ را باز کنید و مسیر نصب بازی را بروید و روی ایکون بازی کلیک کنید تا بازی کرک شود

 عکس   دانلود کرک بازی پرندگان خشمگین نسخه فضایی پسورد فایل :

www.jahaniha.com

www.jahaniha.com
admin بازدید : 107 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

آیا می خواهید ساییتتان جزو پر باز دید ترین سایت ها قرار گیرد

به این سایت بروید

ساخته شده توسط گروه سرگرمی های سالم

http://groupg-linkbox.mihanblog.com

admin بازدید : 170 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)



: محاسن این کد:
افزایش سریعتر رتبه وبلاگ یا سایت شما در گوگل
افزایش سریعتر محبوبیت وبلاگ یا سایت شما در گوگل
ایندکس شدن سریعتر وبلاگ یا سایت شما در گوگل
افزایش رتبه الکسای ایران و جهان
این کد توسط تیم گوگل به کد شناسایی زیر تایید شده است :
1200N32ZXA_12Q
در ادامه مطلب


admin بازدید : 43113 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی کامپیوتری عصر فرمانروایان Age of Empires III




نام بازی: Age of Empires III - Deluxe Pack
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy /
تاریخ انتشار جهانی : 18 October 2005
تاریخ انتشار در آمریکا : 18 October 2005
تاریخ انتشار در اروپا : 18 October 2005
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Microsoft Game Studios
مد بازی : single player
حمایت توسط : Ensemble Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


Age of Empires III یکی از بهترین و خاطره انگیزترین بازی های استراتژی سال 2005 میلادی هست .همان زور که به یاد دارید در زمان انتشار این بازی بعد از مدت کوتاهی ، غوغایی از این بازی در محافل غوغایی بر پا کرد .شاید با دیدن تصاویری از محیط این بازی به این موضوع پی نبرید که بازی Age of Empires III در سال 2005 منتشرشده است . موتور گرافیکی Age Of Empires 3 بر اساس C&C Generals ساخته شده و از لحاظ گرافیکی بسیار موفق بوده است. این بازی همواره با گرافیکی پایین اجرا شده و روی اکثر کامپیوتر ها ابه راحتی نصب می شود.اما این version از بازی مقداری پیچیده است و در دو صورت بدون مشکل اجرا می شود: 1- سیستمی با گرافیک کارد Geforce 7800 GT که 256 میباشد!!! 2- به قسمت ستینگ بازی بروید و گرافیک آپشن را تغییر دهید .طبیعت در این بازی بسیار چشم گیر است.درختان نخل به طرز جالبی طبیعی به نظر می آیند. در کل از نظر گرافیکی، این بازی بسیار زیبا ساخته شده استجنگ های زمینی همانند نسخه های قبل بوده و تنها چیزی که به این جنگ ها اضافه شده اند استفاده از توپ و تفنگ می باشد.ولی این جنگها نیز طبیعی تر به نظر میرسند مثلا با برخورد یک توپ به یک سرباز او از ژا درآمده و جنازه او له شده به نظر می آید.اگر تفنگها کمی به روز تر بودند شاید دیگر ابهامی در جنگهای زمینی نیز به وجود نمی آمد.یکی از نقطه قوت ها در جنگهای زمینی برخورد توپ با ساختمانها می باشد که به صورت تصادفی به قسمتی از ساختمان دشمن برخورد میکند و آن قسمت از ساختمان جدا شده و به زمین می ریزد.شاید بزرگترین نقطه ی ضعف جنگ های زمینی این باشد که وقتی توپ به افراد خودی برخورد می کند صدمه نمی بینند که این امر باعث غیر طبیعی شدن بازی می گردد. از زیبا ترین بخشهای بازی می توان به جنگهای دریایی اشاره کرد.این جنگها بسیار طبیعی ساخته شده اند و همانند جنگهای زمینی پس از برخورد توپ به قایق یا کشتی تکه هایی از آن جدا می شود و بدین منظور می توان جنگ را به صورت ملموس احساس کرد.منابع غذایی در دریا به صورت فراوان یافت میشود. منبع اقتصادی و مادی دریا وال های آن هستند! شما میتوانید با شکار وال تا آخر بازی ذخایر قایل توجهی اندوخته کنید.البته اگر دشمن دریایی بگذارد!توجه داشته باشید تعداد طلایی که می توانید از والها به دست آورید نا محدود می باشد. وال یکی از ساده ترین منابع در آمد مالی است. اما بیشترین نقطه ی قوت بازی در جنگ, جنگ های دریایی است.جنگ های دریایی در این بازی بسیار طبیعی ساخته شده اند و مثل قضیه ی برخورد توپ به ساختمان استویعنی هر وقت که توپی از کشتیی به کشتی دیگری برخورد میکند آن قسمت از آن کشتی را میکند و به درون آب پرتاب می کند.اما منبع های غذایی در دریا بسیارزیاد هستند ولی فناپذیر هستند و پس از اندکی صید متوالی از آن بکلی از بین می روند.اما اگر اندکی به ان فرصت بدهید کم کم زیاد میشود.اما منبع اقتصادی و مادی دریا وال های آن هستند! شما میتوانید با صید وال منبع اقتصادی فناناپذیری داشته باشید.البته اگر دشمن دریایی بگذارد!البته این وال ها زیاد هستند و در تمام قسمت های دریا یافت می شوند و تعداد طلایی که از آن بدست می آورید Unlimited است!! وال یکی از ساده ترین منابع در آمد مالی است. در قسمت کارد دک یا قسمت بازی با کارت شما می توانید یک کارت را با توجه به Point هایی که در مرور زمیان می گیرید کاردی را رو کنید که اگر به موقع باشد می تواند باعث شکست دشمنان شما شود.در ضمن در انتخاب کشورتان در قسمت Skirmish دقت کنید چون این انتخاب یکبار بیشتر نمی تواند صورت بگیرد.قسمت Campaign هم داستان های جالب و تاریخیی دارد.در قسمت History هم می توانید با قبایل,یونیت ها,کشورها و انقلاب ها و جنگ های مهم آشنا شوید.
دانلود رایگان بازی Age of Empires III به همراه تعدادیش پیش نمایش در ادامه مطلب...



• راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید



• راهنمای نصب بازی Age of Empires III :

در این مجموعه تمامی DLC های بازی Age of Empires III گنجانده شده است .وارد یکی از فولدر های DLC دلخواه این بازی شوبد و بر اساس راهنمای نصب عمومی بازی ها فایل های فشرده شده را اکسترکت کرده و فایل iso را نیز بر اساس راهنمای نصب عمومی بازی های اجرا کنید .


System Requirements
- Microsoft Windows XP / Vista /Win 7 (works on mine)
- PC with 1.4 GHz equivalent or higher processor
- 256 MB of system RAM
- 2 GB available hard disk space
- 32x speed or faster CD-ROM drive
- 64 MB video card with support for hardware transformation and lighting required
- Sound card, speakers or headphones required for audio


دانلود رایگان بازی کامپیوتری عصر فرمانروایان Age of Empires III دانلود رایگان بازی کامپیوتری عصر فرمانروایان Age of Empires III




http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif

دانلود از لینک غیر مستقیم :


دانلود قسمت 1 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 4 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 5 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 6 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare

دانلود قسمت 7 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare


mihandownload.com


admin بازدید : 132 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شکی در این نیست که ورزش کردن برای سلامت خوب است اما از میان ورزش‌ها شاید پیاده‌روی و دویدن بهترین باشد. این ورزش‌ها، نه تنها به سلامت فیزیکی کمک می‌کنند بلکه تاثیرات شگرفی بر حافظه دارند.

طبق تحقیقات اخیر پژوهشگران دانشگاه کمبریج دویدن سبب بهبود حافظه شده و چون به اکسیژن‌رسانی بیشتر به مغز کمک می‌کند در شکل‌گیری صدها هزار سلول جدید حافظه هم دخیل است.
 
انجام مرتب این ورزش چند مرتبه در هفته می‌تواند سبب رسیدن مغز به نهایت قابلیت خود شود. پیش از این گروهی از عصب شناسان آلمانی، با بررسی تواناییهای مغزی چندین دونده در طی چند هفته متوجه شده بودند که قدرت تمرکز و حافظه تصویری در آنها بسیار بالا رفته است.

شرکت کنندگان در این تحقیق باید دو جلسه ?? دقیقه‌ای در هفته را به دویدن اختصاص می‌دادند و پس از آن تست‌های مشکلی را انجام می‌دادند. محققین متوجه شدند در حالی که حافظه این دوندگان در بخش اعداد و ارقام چندان تغییری نداشت، توانایی آنها در به یاد آوردن تصاویر و اشکال و همچنین انجام دادن امور بصری مانند خواندن نقشه یا ساختن چیزی از روی راهنمای مصور، به طور اساسی بهبود یافته بود.
 
برای اثبات این نظریه، محققین در میانه کار، هر گروه از دوندگان را به چند زیر گروه تقسیم کردند و تنها یکی از این زیر گروهها به دویدن ادامه داد، اعضایی که به دویدن ادامه نداده بودند، در انجام تستها به طور مشخصی دچار کاهش دقت و صحت عمل شدند.

یکی از محققین به نام رالف راینهارت (Ralf Reinhardt) گفت: "آنچه در این افراد تغییر کرد، تعداد اشتباهاتشان بود. دوندگانی که تمام ? هفته را به دویدن ادامه دادند مرتکب اشتباهات کمتری میشدند. آنها میتوانستند تستها را با دقت بسیار بیشتری از گروه دیگر انجام دهند.
 
" این گروه تحقیق هنوز به علت این رابطه پی نبرده‌اند، اما سانا استروت (Sanna Stroth)، روانشناس، اعتقاد دارد که بخش هیپو کمپوس (hippocampus) مغز که مسئول تعدادی از تواناییهای حافظه است، کلید اصلی این معما به شمار می‌آید. او گفت: "ما اعتقاد داریم که فعالیت موجب افزایش تولید سلولهای تازه در هیپوکمپوس می‌شود و در ضمن سلولهای موجود را هم حفاظت می‌کند.
 
شاید دلیل تاثیر مثبت دویدن بر حافظه هم همین باشد." نکته جالب‌تر اینکه ورزش در هوای آزاد در تقویت حافظه بیش از ورزش در سالن کمک می‌کند. پس از هوای بهاری استفاده کنید و در پارک‌ها بدوید.
meghdad

admin بازدید : 660 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دعای عکاشه

شرح دعای عکّاشه :
به سند معتبر روایت کرده اند که روزی پیامبر اکرم(ص) در مسجد نشسته بودند که جبرئیل نازل شد و عرض کرد یا رسول الله(ص) حق تعالی تو را سلام می رساند و می فرماید : که این دعا را برای تو به هدیه فرستادم و هر کس این دعا را بخواند یا با خود همراه کند آنقدر به او ثواب عطا فرمایم که برابری کنند با ثواب همه فرشتگان و خدا جمیع گناهان او را بیامرزد و هر کس این دعا را پنج مرتبه بخواند جمال پیامبراکرم(ص) را در خواب ببیند، و هر فقیری بخواند غنی شود، و هر بیماری بخواند شفا یابد و هر گرسنه بخواند طعام یابد و هر تشنه بخواند سیراب شود و هر مغمومی بخواند شاد گردد و هر مقروضی بخواند قرضش ادا شود و اگر کسی را حافظه نباشد و این دعا را با مشک و زعفران بنویسد و شوید و بخورد صاحب فهم و حافظه گردد و اگر این دعا را بر کفن میت بنویسند حق تعالی امر کند به ملائک ها که قبر او را روشن گردانند 

 پیش فرض دعاي اعجاب انگيز عكاشه

  • بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم


  • اَللَّهُمَّ یا کَثیرَ النَّوالِ یا دائمَ الوصالِ یا حَسَنَ الحالِ یا رازِقَ العِبادِ
  •  بِحَقِّ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ اِن  دَخَلَ الشَّکَّ فی ایمانی بِکَ وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ عَنهُ
  •  واَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ اِن دَخَلَ الشُّبهَةُ فی مَعرِفَتی ایّاکَ وَلَم اَعلَم بها تُبتُ عَنهُ
  •  وَ اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ اِن دَخَلَ النِّفاقُ فی قلبی مِنَ الذَّنُوبِ الکَبائِرِ وَالصَّغائِرِ
  •  وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ اِن دَخَلَ العُُجبُ وَالکِبریاءُ وَالسُّمعةُ فی عَمَلی وَلَم اَعلَم بِهِ
  •  تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ اِن جَرَی الکِذبُ وَالغَیبَةُ وَالنَّمیمةُ عَلی لِسانی وَلَم اَعلَم بِهِ
  •  تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ ما اَرَدتَ لی مِن خَیر فَلَم اَشکُرهُ وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ
  •  اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ ما اََنعَمتَ عَلَیَّ وَ لَم اَرضَهُ وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ
  •  لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ ما اَوَلَیتَنی مِن نَعَمائکُ فَغَفَلتُ مِن شُکرِکَ وَلَم اَعلَم بِهِ
  • تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ یا حَیُّ یا قَیُّومُ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنتَ سُبحانَکَ اِنّی کُنتُ مِنَ الظّالِمین
  •  اَللَّهُمَّ ما اَوَلَیتَنی مِن آلائکَ فَلَم أؤَدِّ حَقَهُ وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ
  •  اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ ما مَنَنتَ بِهِ عَلَیَّ مِنَ الحُسنی فَلَم اَحمَدکَ وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ
  •  عَنهُ وَ اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ ما اَوجَبتَ عَلَیَّ فَلَم اَرضَهُ وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ
  •  لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ ما قَصَدتَ عَلَیَّ فی رَجآئی وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ
  •  لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ ما زَلَلتَ قَدَمی اِنِ اعتَمَدتُ مِن سُؤالِ فِی الشّدائدِ وَلَم اَعلَم
  •  بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ ما صَلحَ شَأنی بِفَضلِکَ فَرَاَیتُهُ مِن غَیرِکَ وَلَم اَعلَم
  •  بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّه،
  •  اَللَّهُمَّ اِن طَلَبَ لِسانی مِن غَیرِکَ وَلَم اَعلَم بِهِ تُبتُ عَنهُ وَ اَقُولُ
  •  لا اِلهَ الاَّاللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهُ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللّهِ وَ صَلِّی اللَّهُ عَلی
  •  مُحَمَّد وَ الِهِ الطَّیِّبینَ الطّاهِرین وَ الحَمدُلِلهِ رَبِّ العالَمینَ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ .
  • وَالسَلامُ عَلَیکُم وَ رَحمَةُ اللّه وَبَرکاتُة
  • zekrella.blogfa.com
    admin بازدید : 158 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

    انتظارها به پایان رسید ! سرانجام نسخه نهایی بازی محبوب و فوق العاده جذاب PES 2012 عرضه شد ! افتخار داریم تا به عنوان اولین وبسایت در میان وبسایت های ایرانی و سایت سوم در سرتاسر دنیا این بازی را در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار دهیم. اما دلیل این همه تاخیر و دیرکرد چه بود ؟ نسخه ی قبلی بازی ۳روز قبل از حتی انتشار نهایی خود بازی عرضه شد ! نسخه ای که پر از ایراد بود و زبان بازی و حتی زبان فایل ستاپ نصب بازی به زبان آلمانی بود ! در این نسخه برای پوشاندن ایراهای آن ، منوهای نسخه دموی بازی را که انگلیسی بود بر روی این نسخه تطابق دادند و فایل های گزارشگر PES 2011 را بر روی آن قرار دادند ! به همین دلیل به هیچ وجه امکان گزارشگر درست در بازی موجود نبود و بعد از گفتن چند کلمه ی کاملا اشتباه گزارشگر قطع می شد . و بسیار از مشکلات دیگر که کاربران عزیز حتما آن ها را تجربه کرده اند.

    اما نسخه ای که امروز برای شما کاربران عزیز وبسایت دانلودها آماده شده است ، از روی دی وی دی نهایی بازی کرک شده و نسخه کاملا انگلیسی می باشد. از ستاپ نصب بازی گرفته تا گزارشگر ، منوها و … ! و بر خلاف نسخه ای که قبلا عرضه شده بود ، شما نیاز به کپی و جایگزین کردن فایل های ساختگی و غیر نهایی که در بالا توضیح داده شد نمی باشید و بازی به طور کامل به صورت انگلیسی نصب می شود. بسیار خرسندیم که همواره به شعور کاربران احترام گذاشته و تنها نسخه ی نهایی بازی ها را در اختیار آن ها قرار می دهیم و از ارائه ی دروغ و خبرهای زرد برای جذب اندکی بازدید پرهیز می کنیم. شما از هم اکنون می توانید در ادامه ی مطلب این بازی بی نظیر را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

    |نسخه نهایی بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

    |به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

     

    pes 2012 cover دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC

     


    read دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

     

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    Windows XP SP3, Vista SP2, 7
    Processor Intel Pentium IV 2.4GHz or equivalent
    1 GB RAM
    DirectX 9.0c compatible video card. Pixel shader 3.0 with 128 MB of RAM (NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon x1300)

     

    سیستم پیشنهادی:

    Windows XP SP3, Vista SP2, 7
    Processor Intel Core2 Duo 2.0GHz or equivalent
    2 GB RAM or better
    DirectX 9.0c compatible video card with Pixel shader 3.0 512MB RAM (AMD ATI Radeon HD2600 or NVidia GeForce 7900 or better)

     

    source دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC توضیحات نصب: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، می توانید بوسیله یکی از نرم افزارهای Daemon Tools , Alcohol 120% , CloneDVD و … فایل ISO بدست آمده را به صورت Mount اجرا کنید و سپس به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب از شما سریال نامبر خواسته می شود که می توانید از طریق فایل Serial Numbers.txt یک سریال انتخاب کرده و وارد نمایید. پس از اتمام نصب بازی ، تنها کافیست که فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

     

    مشکلات رایج:

    ۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

    ۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

    ۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

     

    caution دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

     

    توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

     

    download دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

    دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

    دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

    دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

    دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

    دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

    دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

    downloadha.com

     

    admin بازدید : 252 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

    آیا میتوانید ۲ الی ۳ دستمال را داخل استوانه ناپدید کنید بطوری که استوانه را به دست تماشاگر بدهید تا آن را چک کند حتما نمیتوانید پس این فیلم را دانلود کنید علاوه بر آن شعبده باز بزرگی چون وال ولنتینو آموزش دهنده ی این شعبده است.شما هم می توانید.

    admin بازدید : 128 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

    آموزش مچاله کردن و ترمیم قوطی

    شاید دیده باشید که شعبده بازانی چون دیوید بلین که قوطی مچاله شده را از زباله یا در خیابان از زمین برمیدارند و با حرکات جادویی آن را ترمیم میکنند این بازی در بیشتر سایتها و وبلاگها با قیمت هنگفتی فروخته می شود ولی ما این آموزش به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم .بسیاری از دوستان این بازی را درخواست کردند.

    مشخصات:

    زمان:۲:۵۴

    شعبده باز:ول ولینتینو(ماسک)                                          

    حجم:۷ مگابایت

    www.magicsecrets.ir

    لینک دانلود مستقیم|download

    admin بازدید : 220 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
    هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن 

       افزایش انرژی بدن 
    شما در بسیاری از مواقع بدون اینکه کاری انجام داده باشید احساس خستگی می کنید، علت این خستگی ممکن است کمبود آب بدن باشد. آب باعث انتقال اکسیژن و سایر مواد غذایی به سلول های بدن می شود و کمبود آن باعث اختلال در رسیدن این مواد به سلول ها می شود. اگر بدن شما به اندازه کافی پر آب باشد، قلب شما نیز مجبور نیست برای رساندن خون به نقاط مختلف بدن، با شدت بیشتری کار کند.


    حفظ تناسب اندام

    اگر به دنبال کاهش وزن هستید، بدانید که آب باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و باعث می شود احساس سیر بودن به شما دست دهد. بنابراین سعی کنید به جای نوشیدن نوشیدنی های پر کالری، آب بنوشید. همچنین چنانچه شما یک لیوان آب یخ بنوشید بدن شما بایستی این آب را گرم کند، در نتیجه مقداری از این گرمای مورد نیاز را از سوزاندن چربی ها به دست می آورد .


     کاهش استرس

    ۸۵ درصد بافت مغز را آب تشکیل می دهد. به هنگام تشنگی، بدن و مغز، برای انجام فعالیت های خود با فشار و استرس مواجه می شوند. برای کاهش سطح استرس، همیشه به هنگام کار یک لیوان آب بر روی میز خود داشته باشید و یا به هنگام ورزش، یک بطری آب به همراه داشته باشید تا با استرس کمتری به فعالیت بپردازید.

    جلوگیری از گرفتگی عضلات

    نوشیدن آب باعث می شود که عضلات کمتر دچار گرفتگی شوند و اکسیژن رسانی کافی و پاک سازی سموم از آنها راحت تر انجام شود. همچنین آب بعنوان یک روان کننده در مفصل ها عمل می کند. هنگامی که بدن شما آب کافی داشته باشد، می توانید با قدرت بیشتر و با مدت زمان بیشتری کارهای بدنی را انجام دهید.

     تغذیه پوست

    خطوط ریز و شیارهای پوست به هنگام کمبود آب، بیشتر و عمیق تر می شوند. نوشیدن آب باعث چاق تر شدن سلول های پوستی و کاهش چین و چروک و جوان کردن پوست می شود. همچنین آب باعث بهبود بخشیدن به جریان خون در پوست می شود و پوست را از وجود ناخالصی ها پاک می کند و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می کند.

     بهبود کارکرد دستگاه گوارش

    آب نیز همانند فیبرها باعث بهبود کارکرد دستگاه گوارش می شود. آب باعث تسهیل حرکت محتویات دستگاه گوارش در طول مسیر آن می شود. همچنین جذب بعضی از مواد معدنی از دستگاه گوارش با کمک مولکول های آب انجام پذیر است.

    کاهش خطر ابتلا به سنگ های کلیه و مثانه

    با کاهش نوشیدن آب، خطر ابتلا به سنگ های مجرای ادراری افزایش می یابد. آب باعث رقیق کردن نمک ها و مواد معدنی موجود در ادرار می شود و مانع از تشکیل کریستال های سنگ های مجرای ادراری می شود. سنگ های کلیه و مثانه در ادرار رقیق نمی توانند شکل بگیرند، بنابراین خطر ابتلا به این عارضه های دردناک کاهش می یابد.

    زمان های صحیح آب خوردن

    با زمانبندی صحیح آب خوردن اثر آن را در بدن خود بالا ببرید

    pasinic.vcp.ir

    دو لیوان آب (بعد از بیداری) کمک می کند به فعال کردن ارگان های داخلی

    یک لیوان آب (30 دقیقه قبل از غذا) کمک می کند به هضم راحت غذا

    یک لیوان آب (قبل از گرفتن حمام) کمک می کند به کاهش فشار خون

    یک لیوان آب (قبل از خواب) به منظور جلوگیری از سکته مغزی یا حمله قلبی

    admin بازدید : 126 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

       
    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

         
    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

       
    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

       
    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

       
    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

       
    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

       
    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net

    This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x460px.
    عکس های زیبا از دنیای جذاب حیوانات - www.Pix4Pix.net


    admin بازدید : 254 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

    مهاجم تیم فوتبال الغرافه قطر گفت : سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد . 

     فرهاد مجیدی قبل از دیدار بازی تیمهای الغرافه قطر و الهلال عربستان در ریاض و در جمع خبرنگاران عربستانی درباره ادامه همکاری و پیشنهاد جدید الغرافه  گفت : هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دین به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد . 

     مجیدی در این مصاحبه از الهلال به دلیل آبی پوش بودن آن و سامی جابر (بازیکن سابق و مدیرتیم کنونی الهلال ) بعنوان تیم و بازیکن دوست داشتنی عربستان یاد کرده بود که هواداران الهلال در جریان دیدار این تیم با الغرافه قطر ، فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار دادند.

     

    با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کنم 

    admin بازدید : 114 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (2)


    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای فاز اول شبکه ملی اطلاعات تا پایان نیمه اول امسال خبر داد و گفت: فاز دوم این شبکه که با آن تمام میزبانی‌های سایت‌ها به داخل کشور منتقل می‌شود تا پایان سال ۹۲ اتفاق می‌افتد.

    به گزارش مهر، رضا تقی پور امروز در دومین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات که همزمان با روز جهانی ارتباطات در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد با اشاره به گردش مالی فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: گردش مالی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ظرف دو سال گذشته از ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۸۸ به ۱۵ هزار میلیارد تومان در سال ۹۰ رسیده که این آمار نشان از رشد دو برابری گردش مالی حوزه فناوری اطلاعات طی دو سال اخیر دارد.

    وی با بیان اینکه رشد شتابان این بخش برای تمامی شرکت‌های داخلی و متخصصان این حوزه فراهم شده است به تکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات تا پایان برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و گفت:‌ طراحی شبکه ملی به سرعت پیش رفته و قرار است این شبکه در سه فاز اجرایی شود.

    تقی پور با اشاره به فازهای اجرایی شبکه ملی اینترنت گفت: فاز اول این شبکه تا پایان نیمه اول امسال به پایان می‌رسد که شامل تفکیک شبکه‌های اینترنت و اینترانت خواهد بود و فاز دوم این شبکه نیز که تمامی میزبانی‌های سایت‌های اینترنتی را به داخل کشور منتقل می‌کنند تا پایان سال ۹۲ به اتمام می رسد.

    به گفته وزیر ارتباطات در فاز سوم و پایانی شبکه ملی اطلاعات، مدیریت بومی شبکه اینترنت در داخل کشور انجام می‌شود تا به صورت تمام و کمال کشورمان از ورود نرم افزارهای خارجی بی‌نیاز شود.

    وی با اشاره به نمایشگاه جانبی جشنواره فاوا خاطرنشان کرد: در راستای این جشنواره چند پروژه اساسی از جمله پروژه سیستم عامل ملی و جویش‌گر ملی رونمایی خواهد شد که این امر گواه از استقلال کشور در عرصه فناوری اطلاعات دارد و نتیجه تلاش بخش خصوصی است که اگر با این شتاب پیش رویم کار برای شرکت‌های داخلی این حوزه فراهم خواهد شد و قشر متخصص نیز در تولید داخلی نقش موثری ایفا خواهد کرد.

    www.iranvij.ir

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    به وب سایت سرگرمی های مفید خوش آمدید این وبلاگ در نظر دارد با فراهم کردن فضای سالم در اینترنت و کم رنگ کردن فعالیت های شیطانی سایت های بد اینترنتی مفید به شما عرضه کند با تشکر از شما
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تبلیغات


    http://www.salavaty.com
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 7,815
  • بازدید کلی : 119,615